340

Hejhej! Kom för några minuter sedan hem från fotbollen. Idag blev det ingen träning (skönt), jag var astrött i benen! Istället var det fotografering som gällde. Vet inte riktigt hur mina bilder kommer se ut, men jag beställde iallafall, en stor grupp bild på hela laget, fyra bilder på bara mig i medium storlek, och så några på mig igen fast i plånboksformat. Hoppas de blir braa!! Det var iallafall svinkallt idag. Jag kunde inte känna mina tår, helt sjukt! Är grymt skönt att vara hemma nu iallafall och ännu skönare att det är helg!

Idag upptäckte jag att en tjej som jag har kemi med är gravid. Hon är hur fet som helst och hon försökte verkligen dölja det, men det funkade inte riktigt. Fett synd, hon är född 1996 tror jag .. Jäklar hon ska redan bli mamma, det kan ju inte vara roligt. Fast Caitlins kusins kompis var bara 12år när hon födde sin son. Usch! Vill aldrig bli en "tonårsmamma" man kan inte göra något + att man ser alltid ful ut? Haha!

Medans jag och Danica väntade på att hennes morfar som skulle ge oss skjuts hem så kom några killar från kill-laget och även några som redan hade tagit studenten. Och vi började prata med dom, och jag har visst en jätte stark accent för så fort jag sa februari (fast på engelska) så började alla garva och ah, haha. Jag som själv anser att jag inte har någon accent överhuvudtaget, menmen, jag har väl fel då.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl, äta rostade mackor med hallonsylt och dricka té.



Comments
Posted by: Tassos

Jätte fin blogg!

2012-01-07 @ 03:37:28
URL: http://www.tassosandreou.com/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0