413

Som sagt så har jag precis kommit hem efter en vecka på Paradis ön Oahu, Hawaii. Jag har träffat så mycket härliga människor, sett så mycket fint och ah det har varit en perfekt vecka! Jag har shoppat på Flea Market, gått upp på toppen av Diamond Head, solat och badat på de mest fantastiska stränderna, sett sköldpaddor och badat i vågerna på North Shore, shoppat och solat i Waikiki, ätit på Hard Rock Café Honolulu, jag har åkt catamaran och jag varit på Pearl Harbour och Polynesian Culture Center. Den här veckan har varit så himla underbar. Träffat massa nya kompisar och en del gamla, haha! Jag har varit så otroligt lycklig så det finns inte. Gah, brun är jag också. Livet leker!! Kommer inte lägga upp för mycket bilder, men några ska det väl bli. Annars kommer det nog fler på facebook jao.


Survivors från Pearl Harbour, fett ballt!!


Stina och Andreas!



VILL TILLBAKS!!!!

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0