401

Dålig uppdatering, jag vet. Igår kväll så klippte jag mig!!! Tänker visa lite bilder senare, men asså jag blev faktiskt rättså nöjd. Klippte drygt 2cm eller kanske lite mer. Och jag gillar faktiskt längden som jag har på håret nu. Det är schysst. Bilder ikväll hörni, det kommer I promise. Efter klippningen så åt jag middag, pluggade fysik samtidigt som jag kollade på Bride Wars. Haha! Har alltid velat se den filmen och äntligen fick jag göra det. Den va asbra och jätte rolig. Det var en bra kväll.

Nu sitter jag på fotolektionen igen, har ingenting att göra. Stephanie är inte här för hon blev avstängd från skolan i en vecka av privata skäl, haha! She is such a badasssss. Nu ska jag suurfa runt lite granna. Kolla aftonbladet osv. Pusspuss mitt älskade hemland.


Comments
Posted by: FruKnepig [en klick humor]

Vilken sjysst blogg man trilla in i denna får man spana vidare på :) kramis

2012-01-20 @ 00:14:17
URL: http://fruknepig.se

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0