360

Hej på er!!
Har för ett tag sedan kommit hem från fotbollsträningen. Gick väl sådär, kände mig yr hela tiden vilket också gjorde mig trött, men aja. Idag gjorde jag lite grejer på lunchen, tex. fixade så att jag kommer få pengarna tillbaka för "yearbook" och "prom". Kände att jag ville varken ha den dumma boken eller biljetten till balen. Satt 135dollar som jag kan göra något vettigt för, najs! (Spara till Hawaii / New York). Sen ändrade jag mitt schema, så jag kommer inte längre ha idrott, istället blir det foto 2 som gäller. En tjej som har det nu säger att det är fett enkelt och enkelt känner jag att jag behöver medtanke på att mina andra ämnet nästa termin är: matte, engelska och historia. Jag tar gärna lite enkelt också!!
Har även gjort ett beslut idag som kommer göra min framtid mycket ljusare. Känns bra!

Nu ska jag äta lite middag förhoppningsvis och sen kolla på en film som jag nyligen laddat ner, The Art Of Getting By med Emma Roberts i huvudrollen. Den filmen verkar faktiskt riktigt bra!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0