317

Blir ett snabbt inlägg för jag fick låna Rons iPad som har internet. Nu sitter vi iallafall här på vårt läger. Det händer inte så mycket. Vi ska vänta tills klockan tolv då man får börja skjuta fram sina stolar / filtar. Sen ska vi försöka sova. Jag tänker nog dra till bilen och sova satt jag kan borsta tänderna och tvätta bort mitt smink.gjorde lite små shopping idag också, blev en blus / t-sitt och en mössa på Forever 21 för mitt presentkort. Najs! Satt nu sitter jag och myser med min mössa. Har precis ätit lite sushi också. Jag och Gina gick till en matbutik och där hade de en förpackning med 6 tofu bitar, lite soya sås osv. Bra lunch / middag. Nu ska jag vara lite social. Puss!

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0