339

Mina tränare kommer hata mig för jag kommer ha kvarsittning måndag och tisdag, kommer alltså missa en del av träningen. Idag kom jag försent igen (fortfarande inte mitt fel). Men iallafall, så nu nästa vecka så kommer jag behöva stanna kvar en timma efter skolan och ha kvarsittning för att jag var 3minuter sen. Och det var inte ens mitt jävla fel. Lackar ur! Det var Ginas fel .. Imorse så skulle hon skjutsa oss till skolan, men hon orkade inte gå upp satt vi kom inte iväg förrän 5minuter innan skolan börjar och såklart så blir jag sen då. Fan asså! Ingen tar ansvar, alla i den här piss familjen tänker bara på sig själva. Jag orkar inte mer! Pallar inte skola heller..






Comments
Posted by: valentina

Vill du bli dagens blogg och få fler besökare? Kolla in min blogg och anmäl dig! Har dagens blogg VARJE dag !

Kika in här:

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Kramis!

2012-01-07 @ 00:48:25
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0