364

Wow, vilken dag! Är helt galet utmattad. Super trött och hela kroppen värken efter en bra träning.

Hade kemi test idag och det gick helt okey, hoppas jag (!) Har iallafall lyckats höja mitt betyg från ett D till ett C, så nu riskeras jag inte av att åka hem längre ... vet inte riktigt om det är positivt eller negativt dock. Efter skolan gick jag till omklädningrummet och bytte snabbt om till fotbollskläder för att sedan gå iväg till Seven Eleven med Danica, det blev lite gott innan träningen hehe. Idag hade vi den där lååånga håltimmen mellan skolan och träningen så det var skönt att göra något. Sen blev det träning, inte så hårt idag eftersom vi har match imorgon, ska prata mer om den senare. Herregud, jag var så himla flummig. Menmen.

Så, matchen imorgon. Vi kommer spela mot American, som nog är det bästa laget vi kommer möta. Är en aning nervös eftersom jag har en del kompisar där också. Vill ju gärna spöa skiten ur dom haha! Men det blir säkert kul. Hoppashoppashoppas vi vinner, det kommer göra mitt liv så galet fett om vi slår dom!!!

Så fort jag kom hem så började jag med middagen, det blev faktiskt ganska lyckad. Jag gillare iallafall, kanske för att det är en av mina favorit maträtter. Nu ska jag duscha och sen kolla på film.


Min äckliga kemibok ..

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0