363

Nu kommer ett litet inlägg från skolan. Sitter just nu och har foto. Ska bli kul att ha foto nästa termin också samma block. Najs att bara kunna ta det lungt efter lunch, sitta vid datan och chilla. Stora grejen idag har väl varit att min kompis kompis började slåss med en annan brud i tjejernas omklädningsrum. Jag var inte där, men såg videon efter och det såg rättså brutalt ut. De dunkade varandras huvud i väggen, cpbarn asså. Men Jasmin tyckte iallafall att det var askul och blev jätte taggad och sprang runt och berätta för alla att de hade varit fight osv. Haha patetiskt.

Efter skolan blir det fotbollsträning, sen efter det ska jag hem och laga middag. Det blir pasta carbonara, mammas recept. Vilket jag älskar!! Så jag är taggad. Kommer lite bilder senare ikväll när jag kommer hem. Tyvärr så var Caitlin hemma från skolan idag .. Så jag måste dras med henne mer än vanligt. Måste börja förbereda mig för det nu ..

Snart är det dags för advisory, soo byebye!

Comments
Posted by: Mamma

Lycka till med maten. Men det är klart, det går ju inte att misslyckas med mitt recept😍

2012-01-11 @ 22:41:43

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0