398

Har en asdålig dag. Jag är trött, jag fryser och jag är irriterad. Sitter på foto lektionen nu och vill bara spy. Har iallafall en kompis i den här klassen. Great .. Idag efter träningen så har jag klipptid. Gina ringde och bokade tid för mig, gulligt va? Så hon ska skjutsa dit mig ikväll. Ska bli skönt att få fräscht hår igen.

Senare ska jag skriva ut min biljett till Hawaii, ringa flygbolaget och se vart jag sitter på planet. Sen ska jag också börja lägga undan lite kläder som jag ska ta med mig. Det är ju bara 3 dagar kvar (!!) Helt sinnessjukt! Är så taggad. Ska nog kolla på Soul Surfer ikväll igen, den filmen får mig ännu mera taggad hihi. Iallafall, "reseledaren" för The Hawaii Trip säger att vi ska packa lätt. Men hur ska vi kunna packa lätt när vi måste ta med oss sovsäck och kudde? Haha det går ju inte. Jag tänker nog strunta i sovsäcken och ta lakan istället, det tar ju iallafall mindre plats. Sen ska jag inte ta med för mycket kläder. Jag kommer nog shoppa en hel del där borta också. Åååhhh taggad!!!

Nu ska jag återgå till att lyssna på Mr Murray. Puss!


Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0