326

Godmorgon på er alla! Haft en bra dag såhär långt?
Idag kommer det vara en rättså deppig dag för min del, det är nämligen sista dagen på lovet idag. Imorgon måste jag alltså gå tillbaka till skolan och det kunde inte suga mer. Jag hatar den här skolan i USA. Jag hade inte klagat lika mycket om jag fortfarande hade gått i DAGY. Jag vill bara åka hem just nu. Visst jag har mycket att se framemot, Hawaii och New York, men vad händer när jag har varit där? Då är det nästan mars och tre månader kvar. Det kommer jag aldrig orka. Jag vet inte vad jag ska göra.

Har precis tagit en morgon dusch för att vakna till lite. Nu ska jag gå och göra iordning lite frukost, sen får vi väl se vad som händer. Har träning som vanligt idag, men det är väl allt som står på schemat.


Jag längtar så otroligt mycket!

Comments

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0