318

Hej på er alla!

Puh, vilken lång dag det har varit idag! Har knappt sovit något alls, det var jätte oskönt och kallt i bilen och jag hade ingen filt eller något, så jag låg och skakade hela natten. Hemskt! Sen var det upp tidigt för Paraden började redan klockan 08.00 på morgonen. Men oj vilken otroligt fin parad! De hade olika orkestrar från hela Världen, även från Sverige, haha! Sen massa olika flottar med olika motiv och allt var gjort av roser! Hur coolt som helst.

Efter paraden packade vi ihop alla våra grejer och åkte till Los Angeles för att äta lunch på en av Atas favorit restauranger. Såklart var det Mexicansk mat som gällde, men jag klagade inte på det, haha! Sen åkte vi vidare till Stranden och Santa Monica. Det var lite kyligare ute vid kusten, men fortfarande skönt. Fick doppa fötterna i vattnet och det fick mig bara att längta ännu mer tills Hawaii!!! Weho, snart smäller det.

Nu har jag precis kommit hem och sitter nu och laddar upp bilderna på datan. Ska snart lägga ut de på bloggen.

Comments
Posted by: Mamma

Jaaaaa, vill se bilder.

2012-01-03 @ 08:01:07

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0