533

Idag fyllde min lillebror Filip 15 år. Så idag har jag firat honom på morgonen. Jag, Filip och Pappa drog sedan en spontanare till Grönalund med Julia och hennes familj + deras kompisar. Mycket roligt! Vart lite karuseller, godisremmar och mycket skratt! Vi stannade där tills runt klockan nio på kvällen. Sen åkte vi hem till Julia för att äta middag. Vart grillat kött med tomat och feta ost. Sammanfattningsvis en riktigt jävla bra dag! Oj, höll på att glömma. Idag köpte jag en kjol (?!) för de som känner mig så förstår ni att det händer inte! Jag använder inte kjolar, men idag hittade jag en superfin, så jag slog till. Haha blev en chock för alla, inklusive mig.
 
Jag och min kompis Julias kompis Julia. (hej vad det blev komplicerat)(det är också kul att sätta saker inom parentes)
 

Comments
Posted by: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

Svar: Absolut. Inte jag heller :))
emmaorginials.blogg.se

2012-07-12 @ 15:07:52
URL: http://kristenstewart.se
Posted by: Felicia (kristen stewart hemsida)

Jag förljer dig också =)

2012-07-12 @ 16:58:28
URL: http://kristenstewart.se

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0