545

Äntligen framme på hotellet, om man ens kan kalla det här stället för ett hotell. Asfult, äckligt och jag vill åka hem. Finns absolut ingenting att göra. + att jag, Clara och Filip måste spendera hela kvället här på rummet för mamma och pappa ska gå på nån jävla fest. Fyfan vad tråkigt. Och sen resan. Alltid att man ska stanna över-fucking-allt, jag orkar bara inte! Fyfan .. Inte ens Liseberg är värt det här. Den här dagen kan inte ta slut fort nog. Plus vi bor mitt i ingenstans, inte ens i Göteborg utan i Falkenberg.. Vafan är det liksom?! Arghhhh orkar inte
 
Lite bilder från resan innan den hade hunnit bli ett totalt fiasko.
Frukost.
 
Halmstad.

Comments
Posted by: my

sv: Hej och tack! jag har ej bloglovin men kan följa dig via devotelovin om du följer mig via bloglovin:) KRAM

Svar: Okej :D
emmaorginials.blogg.se

2012-07-14 @ 15:56:56
URL: http://uniq.devote.se
Posted by: Talan

Hejsan jätte fin blogg och fina bilder:D
Jag har börjat följa dig nu, kommentera när du har gjort detsamma:D
Ha det bra!

2012-07-17 @ 16:11:56
URL: http://talanjaff.blogg.se

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0