558

Förmiddagen (och även en del av eftermiddagen) spenderades i sägen där jag låg och tittade på halva första säsongen av Pretty Little Liars. Jag får inte nog av den serien, helt underbar! Gick dock ut en kortis för att klippa gräsmattan. På kvällen tog jag bussen med Ellinor in till stan för att äta sushi till middag. Jätte gott som vanligt. Och vi hade det hur kul som helst! Sen köpte vi varsin Ben&Jerry's och drog hem till mig för att kolla på So you think you can dance (eller det som var kvar av avsnittet) och sen bara tog vi det lungt hemma hos mig. Nu har hon för en liten stund sedan åkt hem. Och nu kommer vi inte ses på 14-15 dagar :(
 
Såhär såg jag ut idag. Värdelös bild men endå!
Har bytt skal på iphonen idag och jag bara älskar detta skal som jag fick av bästa Julia!!
 
Vi åt på en jätte mysigt sushi restaurang vid Östermalmstorgs t-bana.
 
Asnöjda och med likadana tröjer (fast i olika färger)
 
Haha hejjjj
 
Elli bara myser!

Comments
Posted by: Linnea

Du undrade om vi skulle göra bloglovin byte. Så, ja absolut. Jag kan börja följa dig nu.

2012-07-19 @ 10:40:11
URL: http://Alltidsammalinnea.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog Address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0